post

آیا می دانید سنگ پا انسولین خون را تنظیم می کند؟

آتشفشان‌شناسان می‌گویند سنگ‌پا از صخره‌های در حال انفجار آتشفشان‌ها به دست می‌آید. این سنگ‌ها وقتی به بیرون از دهانه پرت می‌شوند حین سرد شدن از خود گازی متصاعد می‌کنند که سبب سوراخ سوراخ شدن سنگ می‌شود. همین بافت اسفنجی‌شکل و زبر این سنگ است که باعث شده خاصیت سایش و لایه‌بردار داشته باشد، اما این سنگ ها خواصی شگفت انگیز دارند که شاید بسیاری از ما ندانیم. ادامه نوشته…

post

هدایت افکار عمومی به سمت و سوی مطلوب، با علائم!

امروزه سمت و سو دادن به افکار عمومی، به عنوان یک علم پیشرفته و موثر ظاهر شده است. از این علم در تجارت و فروش محصول، به عنوان تبلیغات یک کالا یا خدمات، بسیار استفاده می شود. به عنوان یک نمونۀ عملی، برندسازی (Branding) یعنی همراه ساختن یک نماد بصری و تصویری همراه با چیزهای خوب؛ که وقتی بیننده آن نماد را مشاهده می کند، فوراً یاد خوبی های یک کالا یا خدمات بیافتد. ادامه نوشته…

post

دانش های تمدن اسلامی

به نظر شما ریشۀ این علومی که در حال پیش‌برد جهان است کجاست؟
آیا می دانید چرا ما به ایران مهد تمدن و علم می گوییم؟
آیا شما هم تا به حال شده خودتان را ببازید و به اصطلاح غرب زده یا شرق زده شوید؟ ادامه نوشته…

post

سایت طب سنتی اسلامی ایران -طسا- افتتاح شد!

سلام! به سایت TTeb.ir خوش آمدید. شاید ما را از قبل بشناسید و الان با دیدن این سایت خوشحال شده باشید. احتمالاً قبل از این ما رو در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کردید. در هر صورت برای یکپارچه کردن فعالیت‌ها، نیاز به یک سایت با نقش مرکزی بود که الان شما این سایت رو به صورت آماده شده مشاهده می‌کنید.

این سایت به نشانی www.tteb.ir با عنوان طب سنتی اسلامی ایران برای تحقق یکی از اهداف این گروه ساخته شده و در آینده قصد داریم خدماتی که از طریق این سامانه عرضه می‌شود را توسعه دهیم. شما این پایگاه قسمت‌های مختلفی را شاهد خواهید بود که یکی از این بخش‌ها، قسمت مقالات است. مقالاتی که در شبکه‌های اجتماعی متنشر می‌کنیم را در این بخش می‌توانید بخوانید.

این بخش به خصوص برای زمانی مفید است که شما در شبکه‌های اجتماعی فقط پست‌های آخر را قادرید مطالعه بفرمایید؛ در حالی که مبحث طب سنتی به صورت سلسله وار است. یعنی شما باید اول مقالات پایه‌ای راجع به اصول طب سنتی را مطالعه بکنید تا از مباحث متوسطه و پیشرفته سر در بیاورید.

در هر صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم دنبال کنید و با معرفی این سایت و صفحات مرتبط، به ما در پیشبرد اهدافمان کمک کنید.

سایت طب سنتی اسلامی ایران | تابستان 94